Kitap çok akıcı 1 gün kadar bile sayılmayacak bir süre içerisinde okudum. Biraz önce bitti Dr.B.’nin satranç oynarkenki o tutkusu hâlâ sıcak. Sadece neden bu vakte kadar okumamışım diyorum. Kitabı elime aldığımda ne 77 sayfa mı bu kadar az mı demiştim ama Zweig yapmış yapacağını.. Stefan Zweig’in bu kitabı ölümünden hemen önce yazdığını göz ardı etmeden okuyunca bir başka oluyor..