“Ben, kendi yüreğimdeki çatışmayı denge ile sükuta erdiremeden, dışarıdaki çatışmaya dahil oldum.”
Her kitabın bir zamanı vardır diye düşünüyorum. Zamanı geldiğinde okuduğum bir kitap oldu. Hak verdiğim, ağladığım, gülümsediğim ve öğrendiğim. Teşekkür ederiz bize İÇ’inizi açtığınız için :)
Ne demeliyim diğerleriyle birlikte güneşte ama sırtı dönük şekilde duranlara? Fakat siz yüzü güneşe dönük yürüyenler, toprağa düşen hangi gölge durdurabilir ki sizi?
Kayra bir gün bana, “Mutsuzluğuna hiç bir çare aramıyorsun.” demişti. “Ve en büyük acının kendininkinin olduğunu düşünüyorsun. Dünyadan haberdar olmayan bütün gerizekalılar gibi. Ölmesine çeyrek kalmış, herkesi yaşadığına pişman etmeye çalışan, sağlıklı oldukları için suçluluk duymalarını isteyen hastalıklı, yaşlı bir insan gibisin.”
Kinyas ve KayraHakan Günday · Doğan Kitap · 202535,4bin okunma