Hiç düşündün mü niçindir yaşamak?
Bir görev yapmak içindir yaşamak.
Er kişiysen görevin neyse, başar.
Zevke, eğlenceye hayvan da koşar.
Hüseyin Nihâl Atsız
Yalnız başımaydım.Daha doğrusu, şu öbür "ben" ile başbaşaydım. Koltukta, bacak bacak üstüne atmış, "oradan" bir yerden merakla bakıyor, benim yatakta nasıl kıvrandığımı izliyordum.