Merve

Merve
@mervvvb
Çok güzel izler bırakacağım ardımda. Çiçekler açacak geçtiğim her yer...
Türkçe Öğretmenliği
485 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
"Geçmiş yok sayılabilirdi belki; pişmanlıkla, inkarla, unutarak yapabilirdi insan bunu. Fakat gelecek kaçınılmazdı."
1K
Reklam
"Geçecek ama. Her şey geçer çünkü."
İnsan sevmeli; Bazen bir insanı, Yahut da bir ağacı Ya da kanadı kırık bir kuşu… Zaten sevmezse insan, insan mı olur? Cahit Zarifoğlu
Nefes almaya çıktım :)))
"Çok acı çektim. Sonra geçip gitti."