Herkes hayatına devam etmişti, kimsenin geçmişte takılı kaldığı yoktu. Alper'in ailesi paramparçaydı, Reha da kendi içinde anne ve babasıyla iletişim sorunları yaşıyordu sürekli seyahat ettiklerinden ama sorun etmiyor ve anlık yaşıyordu. Ben niye böyle olamıyordum? Bütün gün öyle davransam bile gecenin bir yarısı okulun kapalı havuzuna girip suyun dibine oturduğumda her şeyi en baştan yaşıyor gibi hissediyordum. Bu his, ciğerlerime çektiğim oksijenin kimyasıyla oynuyor ve içeride bir şeyleri ateşe veriyordu. Belki de uyuyamamamın sebebi buydu. Ben uyuyamıyor değildim, kafamın içindeki yangın
uyutmuyordu.