“Neden herkes aşkı bir kutıyamakta bu kadar kararlı? Her şey sonsuza kadar sürecek diye bir şey yok. Bazı ilişkiler başta çok hareketli başlar, öylesine hareketlidir ki onları sürdürecek yakıt kalmaz. Diğerleriyse orta ateşte ağır ağır pişer vr belki zamanla güzelleşir. Söylemek istediğim kimsenin kesin olarak bilmediği. Ama kendimizi güzel anların içinde bulduğumuzda…” “onların tadını sonuna kadar çıkarmalıyız.