Acıyı, şefkati anlatan, bunları kabullenmeyi gösteren muhteşem bir kitap. Babamın ölümünü kabullenemiyorken bu kitapla karşılaşmam tesadüf olamaz. Ayağa kalkmama, duygu ve düşüncelerime sağlık katmama vesile oldu. Emeği geçen herkese kendi adıma teşekkür ediyorum. Zümra Atalay