Hazır kendimi kırgın hissetmişken; sürekli profil değiştirip, aynı isimle ve tiplerle bana istek atıp, mesaj atıp durmayın beyler. Engellemekten yoruldum. Benim de bir sabrım var ama. Arka arkaya 10 tane, 100 tane beğeni yapmayınız. İlgimi çekmiyor bu durum bilakis midemi bulandırıyor. 😃