Frenkleri taklide çalışmayınız!
Âyâ, Avrupa'nın size ettikleri hadsiz zulüm ve adâvetten sonra, hangi akılla onların sefahet ve bâtıl efkârlarına ittibâ edip emniyet ediyorsunuz?
Yok, yok! Sefihâne taklit edenler, ittibâ değil, belki şuursuz olarak onların safına iltihak edip kendi kendinizi ve kardeşlerinizi idam ediyorsunuz. Âgâh olunuz ki, siz ahlâksızcasına ittibâ ettikçe, hamiyet dâvâsında yalancılık ediyorsunuz. Çünkü şu surette ittibâınız, milliyetinize karşı bir istihfaftır ve millete bir istihzâdır.
Mükemmel olmaya çalışmak sadece imkansız değil, sıkıcıdır da. Çok fazla çabalamak çaresizlik kokar. Ve durman saklamak çok yorucudur.
Ufak Bİ Dipnot !!!
Bu konuda #Kemal SAYAR Hocanın ''YAVAŞLA'' Kitabının okunmasını tavsiye ederim..