Sağlıklı her kişi mutludur. Ama bunu bilmez, ta ki hasta olana kadar. Sonra yine unutur, ta ki mutsuz olana kadar. Kesin olarak ne zaman mı bilir? Ölürken.
.. insan ancak bir ölüye tam anlamıyla sahip olabilir; çünkü ölüler kaçamaz. Onun dışındakilerin nabzı durmaz; onlar hep değişir, çekip gider ve bakarsanız geldikleri gibi değillerdir. Oysa ölüler sadıktır. Güçleri de bundan kaynaklanır.
"Bize ait olan ne var ki. Olsa bile ne zaman için? Hepsi ödünç alınmış ve çalınmış şeyler; çalmaya da devam edilecek."
Yana döndü. "İnsan kendi kendinden de bir şeyler çalıyor."