“İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En
basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının
okunmasına bırakmalı. Biraz derince
olanların ise, iyice okunduktan sonra
üzerinde az veya çok düşünmek lazım.”
Bazı insanlara bakıyorum da her şeye kurgu diyor. İyi ya da kötü olması önemli değil. Artık insanlar kendi küçük gerçekliği dışında gerçekleşen hiçbir şeye inanmıyor. Sosyal medyanın en büyük olumsuz etkilerinden biri bence.