Mete kemal

Mete kemal
@metekemal
“İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasına bırakmalı. Biraz derince olanların ise, iyice okunduktan sonra üzerinde az veya çok düşünmek lazım.”
Bir ülkenin kullandığı askeri talimnamelerin ve yönergelerin o ülkenin milli milli karakterine uygun olması gerektiğine inanıyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
…hakim olan şekilcilikten kurtulmak bu dönemde de mümkün olmamıştı. Temel yanaşık düzen eğitimine boş yere çok fazla zaman ayırılıyor, yerde yatmak-kalkmak-sürünerek ilerlemek başarılı bir eğitim anlayışı şeklinde telakki ediliyordu.
Tek istediğim kimseye yük olmadan yaşayıp gitmek.
Uykuyla dinlenemeyecek kadar yorgunum artık.
…onları hiç güzelleştirmeyen, durmadan yaşlandıran zamana karşı nefret duyuyorlar.