Mete kemal

Mete kemal
@metekemal
“İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasına bırakmalı. Biraz derince olanların ise, iyice okunduktan sonra üzerinde az veya çok düşünmek lazım.”

Mete kemal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
2024 1. kitabı
Erhan Çifci
9/10 · 26 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir ülkenin kullandığı askeri talimnamelerin ve yönergelerin o ülkenin milli milli karakterine uygun olması gerektiğine inanıyordu.
…hakim olan şekilcilikten kurtulmak bu dönemde de mümkün olmamıştı. Temel yanaşık düzen eğitimine boş yere çok fazla zaman ayırılıyor, yerde yatmak-kalkmak-sürünerek ilerlemek başarılı bir eğitim anlayışı şeklinde telakki ediliyordu.