Yüreğim paramparça, ay ışığını kesti güneş zaten gelmez oldu.
Kaybolmak üzereyim gecenin zifiri karanlığında .
Adını haykırıyorum,
Bulamayacağım seni, biliyorum.
Benimki bir umut , bekliyorum.
Sen varken yüreğim hep yerinde, ay ışığı parıldıyor üzerimde, güneş mi? Güneş tüm kızıllığıyla ısıtıyor bizi.
Hiçbir gecenin karanlığı kaybetmiyor beni.
Adını kulağına fısıldıyorum,
Buldum seni , bırakamıyorum.
Güzel hayallerimiz var, düşlüyorum.
-metinsterk