Eğer Zilan, Nergis, Meleknaz ve binlercesi homosapiens değil de hayvan olsaydı bu acıların hiçbirini çekmezlerdi, kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca, insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram diye düşündüm...
"Kardeşini öldürmek günah değilde, yüzünü Kâbe'ye dönmüş adamı öldürmek günah.."
Bu kısmı okurken, bizdeki bazı adetler geliyor aklıma, din mi adet mi ne olduğu belli olmayan, kimsenin korku ile sorgula(ya)madığı ama uyguladığı anlamsız davranışlar...