Demokrasinin iki çeşidi vardır
Biri, zor ve gerçek olan.
Oburü kolayı, oyun olanı.
Topraksız topraklandırmadan..
İşçiyi sağlama almadan...
Halkı esaslı eğitmeden.
Olmaz
Birincisi, köklu değişim ister
Zordur ama, gerçek demokrasidir.
İkincisi, sandik demokrasisidir.
Okuma yazma bilsin bilmesin...
Toprağı, işi olsun olmasın...
Demagoji ile serseme çevrilen halk, elindeki kağıdı sandığa atar.
Böylece...
Kendi kendini yönetmiş sayılır.
Bu, oyundur, kolaydır.
Amerika bu demokrasiyi yayıyor.
Biz de demokrasinin kolayını seçtik.
Çok şeyler göreceğiz daha...