"Ve bir sonraki dünyaya geçiş konusunda bataklıklar hiç de öyle kötü bir fikir değil. Ne su ne de toprak sayılırlar,orası iki dünya arasında kalmış bir yerdir aslında"
Eskiden yeterdim kendime
Artardım bile
Şimdi ne yapsam nafile! ...
Ve Kim demiş 'can eskimez' diye
Bu can tedirgin tende
Can da eskimiş
Ben de..
BEDRİ RAHMİ EYÜBOĞLU