İnsanın dile getirebildiği en temiz , en duru sözcük " Anne " en güzel sesleniş" Anneciğim" dir.Bunlar küçük oldukları kadar yüce ; Umut, sevgi , şefkatle yoğrulmuş , insan yüreğinin tüm inceliğini , tatlılığını ve sıcaklığını yansıtan çok güzel sözcüklerdir.