Kişi , yaşamı boyu ,
Bir yerde takılı kalıp ,
yolda olduğunu sanabiliyor ;
ya da , ters taraftan ,,
sürekli yürüdüğü halde ,
bir yerde durduğunu...
Öyleyse önemli olan ,
bir yerde bulunmak değil ,
bulunduğu yerin bilincinde olmaktır ;
aynı şekilde yolda olmak değil ,
yürüdüğü yolun bilincinde olmak...
Yer de , yol da , yön de
bilinçtir .
Anladım ki ; Tanrı insanların birbirinden ayrı ayrı değil , tek vücut halinde yaşamalarını istediğinden, her birine kendi ihtiyaçlarını değil ; her birine , hepsi için gerekli olan şeyleri ilham ediyor .