Yarım bıraktım kitabı.
Çünkü klasik Wattpad kitabı. Asi, gözükara, zengin badboy bir çocuk. Ve ilk başta onunla anlaşamayan zengin, şımarık, şanssız, güzel bir kız.
Birisi dünyanın böyle olmadığını anlatsın bence. Okurken sıkıldım, konusu, karakterler aşırı sıkıcıydı. Sıkıcı olmaktan çok saçmaydı.
Lafı uzatmanın alemi yok beğenmedim.
50 sayfa falan okuyunca kenara bıraktım kitabı. Çünkü okumama değecek bir kitap değildi. Bunun yerine başka kitaplarda okuyabilirim.
Beğenmedim.