Mevlüt

Mevlüt
@mevluttbarann
Benimki savaşmadan hep kaybeden olmak.
Selçuk Üniversitesi
Konya
19 Kasım
110 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Puan vermedi·128 syf.··
2020 73. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 08 Eylül 2020 09:16
Kitap, Cihangir'de, Pürtelaş Sokağı 5 Sevim Apartmanı'nda geçiyor. Deliler hastanesinden getirilen 5 tuhaf insan ve Doktor Samimi. Yazar önce sokağı, apartmanı, rüya tabirleri ve Doktor Samimi'yi anlatıyor. Ardından ise beş tuhaf insanın 5 tuhaf ve 5 gerçek hikâyesini. Ardından doktor Samimi'nin gerçek hikâyesi. Mine Söğüt'ten okuduğum ilk kitap. Bence yazarla tanışmak için harika bir başlangıç.
Edebiyat
Beş Sevim ApartmanıMine Söğüt · Yapı Kredi Yayınları · 20199,1bin okunma
Kılavuz Karga isimli okura yanıt verildi
Mevlüt
Tavsiye ederim isterseniz PDF var yollayabilirim 😇
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yarım bıraktım kitabı. Çünkü klasik Wattpad kitabı. Asi, gözükara, zengin badboy bir çocuk. Ve ilk başta onunla anlaşamayan zengin, şımarık, şanssız, güzel bir kız. Birisi dünyanın böyle olmadığını anlatsın bence. Okurken sıkıldım, konusu, karakterler aşırı sıkıcıydı. Sıkıcı olmaktan çok saçmaydı. Lafı uzatmanın alemi yok beğenmedim. 50 sayfa falan okuyunca kenara bıraktım kitabı. Çünkü okumama değecek bir kitap değildi. Bunun yerine başka kitaplarda okuyabilirim. Beğenmedim.
Edebiyat
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
Umudum Onda Kaldi isimli okura yanıt verildi
Mevlüt
Pazardan karpuz aldın m kelek çıktı, yemeye devam eder miydin? Bana göre kitap kelek. Size göre kan kırmızı. İlk 50 sayfa bende itici bir etki yarattı. Okumak istesem de bu psikoloji ile giderim. 😊
Yarım bıraktım kitabı. Çünkü klasik Wattpad kitabı. Asi, gözükara, zengin badboy bir çocuk. Ve ilk başta onunla anlaşamayan zengin, şımarık, şanssız, güzel bir kız. Birisi dünyanın böyle olmadığını anlatsın bence. Okurken sıkıldım, konusu, karakterler aşırı sıkıcıydı. Sıkıcı olmaktan çok saçmaydı. Lafı uzatmanın alemi yok beğenmedim. 50 sayfa falan okuyunca kenara bıraktım kitabı. Çünkü okumama değecek bir kitap değildi. Bunun yerine başka kitaplarda okuyabilirim. Beğenmedim.
Edebiyat
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
✪birisiolmaktanyorulmuşbirisi✪ isimli okura yanıt verildi
Mevlüt
Elli sayfayı okuyana kadar öldüm. Sanırım gerisini okuyamam. İlk 50 sayfa bende böyle bir izlenim yarattı. 😊