Ayşe d a

Bana birisi,”insan ne ile yaşar?” diye sorsaydı cevabım şu olurdu:”ne ile yaşayacağını bilemem ama ne olmadan yaşayamayacağını söyleyebilirim: umut!”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat yolunda sen çabalarsın, bir şeyler değişir ya da değişmez. Sonucun ne olduğu, ne yapman gerektiği gerçeğini değiştirmez, her halükarda mücadele etmek zorundasındır. Hayat mücadele üzerine kurgulanmıştır
Hayattaki olayları kişiselleştirmek, insanın yükünü ağırlaştıran şeylerden birisidir
Çocuk yetiştirirken en önemli şey sağlıklı ilişki kurmaktır. Önce ilişki gelir sonra başarı gelişir. Ama önce başarı beklenirse başarı gelebilir, ilişki ise gelişmez
Sayfa 44·Kitabı okudu

Ayşe d a

, bir kitap okudu
7/10
·288 syf.··
2023 2. kitabı
İlber Ortaylı
7.6/10 · 65,3bin okunma