Ayşe d a

Puan vermedi·144 syf.··
2026 5. kitabı
Tüm annelerin okumasını isterim… duygu geçişlerni öyle bir yazmış ki sanki ben yaşadım… gerçi yaşadım da… demek ki duygular ortakmış… bence bu kitabı bu kadar etkileyici kılan da… bence kitap yeterince övülmüyor… ben de açıkçası önyargılıydım instagramda takip edip kitabını aldığım bazı insanlar postta yazdığını kitaba aktarmış gibi geliyor o yüzden galiba bu kadar erteledim ama aşırı beğendim ve ceylan hanıma sarılmak istedim
İyiyim OturuyorumCeylan Taş · Küsurat Yayıncılık · 2017734 okunma
Reklam
Puan vermedi·208 syf.··
2025 32. kitabı
Benim kelimelerim bu kitabı anlatmaya yetmez… ağlayarak okumadığım tebessüm ettiğim bir kaç sayfa var, gerisini hep ağlayarak okudum… Yas kitabı değil denmiş ama bence mükemmel bir yas kitabı.. insan nasıl dağın altından kalkar çok güzel ifade edilmiş… Ama nisan… beni bitirdin kızım… bir insan hem çocuk hem de nasıl yetişkin olabilir… 9 yaşındaki bir kıvırcığın binlerce kişiyi etkilemesi çok ilginç…cennette zaman kavramı olmadığı için sen bizim her halimizi görmüşsündür ekin… belki gülüyorsun halimize ne var bu kadar üzülecek diye… ama bence annenin yükü o kadar büyük ki Allah ona dağıtma imkanını yazılarıyla bahşetmiş Sen hep gül Ekin… Allah da hiç bir anneyi ve Sultan hanımı ağlatmasın….
Benim Adım EkinSultan Karaaslan · Timaş Yayınları · 2025290 okunma
Puan vermedi·192 syf.··
2025 31. kitabı
Kitabın 2. Bölümü direnişin başından beri her sayfada ağlıyorum… şu an 90 dayım nasıl biteceğine dair fikrim yok… ama yaşadıklarım yazılmış gibi hissediyorum… selim benim leyla benim…
Bekle BeniZülfü Livaneli · Can Yayınları · 202518,3bin okunma
6/10
·104 syf.··
2025 13. kitabı
Yazarın amacı güzel… ama bir kitap yazalım anlaşılır olmasın da cazip olsun gibi bir tat bıraktı bende… yorumları okumasam bu kadarını bile anlayamazdım… sürekli pestisitlerin gündem olduğu bu dönemde tarım ilaçlarıyla ilgili kitap okumak güzel ama kitabı beğenmedim… kimin kim olduğunu bile zor anladım.. bazı kitaplar nasıl popüler oluyor anlamıyorum…
Kurtarma MesafesiSamanta Schweblin · Can Yayınları · 20211,989 okunma
Puan vermedi·250 syf.··
2025 12. kitabı
Kitabın incelemeri o kadar güzel ki yazmaya utanıyorum ama burayı kendime yazdığım için yazabilirim galiba ölüm metaforunu çok beğendim.. hatta bu kitabı okumamın bir metafor olup olmadığını düşündüm kendi kendime… her şeyi zaman gösterir 2. Olarak ana karakterin yazar olduğunu kitabın ortalarında öğrenmek saçmaydı bence… sürekli karısı işe gidiyor çocuğu ananeye gidiyor bu adamın hiç mi işi yok her gün ankarada diyorsun.. bir de sürekli aynı şeylerin tekrarı biraz bayıyor.. ama yazara helal olsun güzel okuttu
Kuşlar Yasına GiderHasan Ali Toptaş · Everest Yayınları · 202022,1bin okunma
Reklam