Kitabın incelemeri o kadar güzel ki yazmaya utanıyorum ama burayı kendime yazdığım için yazabilirim galiba ölüm metaforunu çok beğendim.. hatta bu kitabı okumamın bir metafor olup olmadığını düşündüm kendi kendime… her şeyi zaman gösterir
2. Olarak ana karakterin yazar olduğunu kitabın ortalarında öğrenmek saçmaydı bence… sürekli karısı işe gidiyor çocuğu ananeye gidiyor bu adamın hiç mi işi yok her gün ankarada diyorsun.. bir de sürekli aynı şeylerin tekrarı biraz bayıyor.. ama yazara helal olsun güzel okuttu
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir kitap yazmak istesem bu olurdu galiba bu dönemde… dönemin olaylarını isimsiz bir şekilde çok güzel yedirmiş hikayeye… ve hikayeye o kadar alakasız birinden başlamış ki böyle bir şey okumayı beklemiyordum çok etkilendim
Hayat HanımAhmet Altan · Everest Yayınları · 20212,550 okunma