“Küçük bir çocukken bile bir ormandan geçerken, daha önce ne aradığını bilmeden aradığım bir şeyi ya da bir kimseyi bulabileceğimi düşünmeden edemezdim. “
İnanıyorum ki tüm tabiat, bizim göremediğimiz insanlarla dolu ve bunların bir kısmı çirkin ya da grotesk, bir kısmı da kötü ya da aptal ama pek çoğu daha önce gördüğümüz güzelliklerden çok daha güzel ve bunlar hoş ve sessiz yerleden geçerken bize hiç uzak değil.