📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Taşı taşa vurup ateş yakmaya çalışsaydım da bu zihniyetsizlerle aynı döneme denk gelmeseydim.
Alın size bir kadın cinayeti daha.
Ya biz kadınlar saçımızı bile korkarak keserken, siz canımıza kıyıyorsunuz.
Bir montla üç kış geçirilebilir, ayakkabının kırmızı rengi olmasa da olur, ikeadan alınmamış bir kitaplık da iş görür, yemek masasında ders çalışılabilir, vayt çaklıt moka yerine sütlü kahve de içilir. Eksiğimiz ihtiyaç mı yoksa herkes gibi olmak mı? Bunu bir düşünelim.