Asıl iyilik tanımadıklarımıza yaptığımız iyiliktir; halbuki biz bütün iyiniyetimizi dostlarımıza saklayıp bunların dışında kalanları bir çırpıda ve kısa hükümle fena addediyoruz!..
Herkes ne diyecek? Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki ... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı ?