Zaman zaman onu bu kadar sık görmemeye karar verdiğim oldu.Peki bunu uygulayacak biri var mı? Her gün kendimi kandırmaya çalışıp yemin billah ediyorum:Bir kez olsun yarın onu görme diye.Ertesi gün olunca yine karşı konulamaz bir sebep buluyor, ne olduğunu anlamadan bakıyorum onun yanındayım.