Mehmet ÖZMEN

Mehmet ÖZMEN
@mhmetozmen_
En iyisi hiçbir şey düşünmemek
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sizi kime benzetiyorum, bilir misiniz? Cellatların elinde gülerek, parça parça olmaya katlanan kişilere.
''Denginiz değilim efendim, dengesizim...''
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!
İnanmak bir şeydi, kanıt başka bir şey.