📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Oğulcağızım… İslam şereftir, ona tutunan şereflenir, terk eden zelil olur. Ülkemiz derin bir uykuda; rahata alıştık, tembellik çöktü üzerimize, gevşedik. Böylece dinden yavaş yavaş uzaklaşmaya başladık. Oğulcağızım! Zenginler başa gelince fakirleri teslim aldılar, sömürdüler. Hikmetli davranışlar kayboldu. Alimler başkanlara boyun eğip onların istekleri doğrultusunda fetvalar vermeye başladı. Fesat, fakirlik ve cehalet böyle böyle yayıldı. Kötülükler her tarafı kapladı. Oğulcağızım! İşte bu, çöküşün, düşüşün başlangıcıdır. Doğuda düşmanlarımız, batıda düşmanlarımız nasıl da birleşiyorlar, çoğalıyorlar ve böylece de güçleniyorlar karşımızda. Ya biz ne yapıyoruz? Sadece geçmişimizle övünmekle yetiniyoruz. Falanca şeyh böyle yapmış, filanca âlim şöyle demiş diyor, hiçbir işe girişmiyoruz. Küfre karşı böyle direnemeyiz. Oğulcağızım! Görüyorsun ki Müslümanlar parça parça. Araplar düşman atlarının ayakları altında suskun, Afganistan’daki kardeşlerimiz her an Rus tehlikesiyle karşı karşıya… Küfür tek millet,”