Şeyma Nur

Kalp bir kez çalındı mı asla geri alınamaz.
Reklam
Sağ her zaman doğrudur. Tabii eğer sol doğru değilse.
"Her şey yolunda mı?" "Hiçbir zaman," dedi Kuzgun, metal kovanın kenarında tünediği yerden. Joker ona ters bir bakış attı. "Kabalık etme." "İlk karşılaşmada saçma sapan bir soruyla basmakalıp hatır sormak kabalık olmadı mı? "Şu hayatta 'her şeyin' yolunda olması olası mı? Bir düşün, en iyi günümüzde bile ancak çoğu şey yolunda olmaz mı?"
Puan vermedi·542 syf.··
2020 9. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2020 21:47
Kitap, Harikalar Diyarı’nın kötü namlı kraliçesi olmadan önce sadece aşık olmak isteyen ve tek tutkusu tatlı yapmak olan Catherine’nin başına gelenleri anlatıyor. Catherine, en yakın arkadaşı ile pastane açmaktan başka bir şey istemiyordu ama annesi ve babası için bu isteği bir leydiye yakışmayan bir hareketti. Catherine, kraliyet soytarısı Jest ile tanıştığında ilk kez gerçek aşkın çekimine kapıldı ve Kral’a, annesine ve babasına rağmen kendini bu çekime bıraktı. Tabi büyü, delilik ve canavarlarla dolu bir diyarda, kaderin başka planları vardı. **** Kitabı okumaya başladığımda aslında Harikalar Diyarı hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Kitabı hatırlamıyordum, filmini de izlememiştim. Benim için herkesin aksine sonunu bilerek başladığım bir kitap değildi. Ama başladığım sırada okuduğum birkaç yorumdan kitabın gidişatı hakkında bir şeyler öğrendim. Ben kitabı severek okudum. Uzun zamandır bu kadar akıcı bir kitap okumamıştım. Her ne kadar ortalarına doğru olaylar biraz durağan olsa da genel olarak akıcı bir kitaptı. Cath’in yaşadıklarına gerçekten üzüldüm. Ama bazı seçimler yaptı ve sonuçlarına katlanması gerekti maalesef. Keşke yapmasaydı… Kitabı okurken gidişatı bildiğiniz halde sürekli olayların farklı olacağına dair bir umut içerisine giriyorsunuz ve bu umut sizi kitap boyunca bırakmıyor. Yazarın bunu okuyucuya hissettirebilmesi bence çok güzeldi. Jest’i çok çok sevdim. Kurnazlığı, gizemli halleri çok güzeldi. Kitabı okurken Cath’in annesini boğmak isteğim bir an olsun azalmadı. Gerçekten çok sinir oldum. Ayrıca Kral da çok aptaldı. Bu kadar aptal biri olamaz gerçekten. Onu da hiç sevmedim. Eğer masalları seviyorsanız bu kitabı tavsiye ederim.
KalpsizMarissa Meyer · Artemis Yayınları · 20171,496 okunma

Şeyma Nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·542 syf.··
7 günde okudu
·
2020 9. kitabı
Marissa Meyer
8.4/10 · 1.496 okunma
Reklam