meftuni

meftuni
@mieftuni
‘’Gün doğmadan meşime-i şebten neler doğar.’’
Eğer aşık isen yare sakın aldanma ağyare
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bereketli toprakların uykusunda bir köktüm senin bakışınla yeşerdim yağmurlar yağmadan gözlerinde “
“ Korkularını ufak ufak atıyorsun umutlarınla tek başına kalınca herkesi yavaş yavaş tanıyorsun pastadaki mum sayısı çoğalınca”
“ Uçurumlar var diyorsun insanla insan arasında kendiyle kendi arasında kendiyle başkası arasında”
“Bir yol buldum öteye geçerek gözlerinden”