Soğuk eller dokundu yüzüme.
Üşüdüm gecelerce...
Bilirim mutlu bitmez bu hikaye
Ne sen Züleyha'sin
Ne de ben Yusuf.
Yine de sevdim seni
Garipliğin kaldı bende
O şaşkın halin
Benim için üzülme
Yaşamayı öğrendim
Hiçbirşeysizliğimle.
Hem hala arkadaşım deniz
Yıldızlar da var gecede
Sigaram ve çayım
Kim bilir
Mutluyumdur belki...