sevdigim kitaplarr

sevdigim kitaplarr
@mihracecbl
Franz kafka'nın dediği gibi: "Zerre kadar anlamadıkları şeyler hakkın da konuşuyorlar. Sırf aptallıkları sayesinde kendilerinden bu kadar eminler."
Reklam
Bahçede kiraz ağacının içindeki serçeler bile diğer kuşlara karışmıyorlar, bir cins, bir millet olarak geçinmiyorlar mıydı ? Bir serçe var mıydı ki kendi kümesini bıraksın da gitsin kargalara, güvercinlere karışsın ? Demek kendi milletlerinden, kendi sürülerinden ayrılan, yabancı ve düşman milletlerin kuvvetlerine karışan Türk zabitlerinde şu serçecikler kadar idrak, basiret, asalet yoktu...

sevdigim kitaplarr

, bir kitap okudu
Puan vermedi·79 syf.·
24 saatte okudu
·
2021 22. kitabı
Ömer Seyfettin
7.6/10 · 2.723 okunma
Sevgi, dünyanın en güzel duygusudur. Sevmeyen insanlar yaşam boyu katı ve hoşgörüsüz olurlar. Birini, bir şeyleri sevebiliyorsan, utanacağına kendinle gurur duymalısın. Kişi insanlar, çiçekleri, hayvanları, sanatı ve daha pek çok şeyi sevdikçe dünyası renklenir, güzelleşir, zenginleşir.
Dışarı çıkmak istemiyorum, kitap okuyamıyorum, evde bir yerde oturamıyorum. Hiç kimseyle konuşmak da istemiyorum. Bekliyorum, bekliyorum. İşin kötüsü neyi beklediğimi de bilmiyorum.