20 yaşında çalışan bir kardeşiniz olarak, hayatta başarılı olduğum söylendi. Şekil itibariyle maymundan biraz öndeyim; şiir, edebiyat ve siyaset ile ilgileniyorum. Günün sonunda bu farkındalık beni bitirmekle beraber, içten içe çürüdüğümü fark ediyorum ve biraz fark edilmek istiyorum. Gitar çalarım, kitap okurum, karşımdakine karşı saygılıyımdır; argo ve küfür kullanmam. Genel olarak iyi özelliklere de sahibimdir aslında ama günün sonunda iyi niyetimin suistimal edilip sürekli yaftalanmaktan, birileri tarafından itilip kakılmaktan sıkıldım ve bugün oturup ölümü düşündüm.
Bugün oturdum ölümü düşündüm,
bir darağacında ya da yolda yürürken.
Bugün oturdum ölümü düşündüm,
yirmi yaşında ve hayat bu kadar güzelken.
Ahmet Erhan