hayatı sorgulayarak yaşamak buna denir iyi veya kötü çok şey yaşıyoruz ama önemli olan sabretmek ve belli bir anlam katarak yaşamımıza devam etmektir kitap kelimenin tam anlamıyla bir anlam arayışına sürüklüyor sanki bana yazılmış gibi hissetmiştim bu güzel yorumunuzu görünce kitaba tekrar geri döndüm...