Enes

Şüphesiz sitem etmenin bir faydası yoktu, özellikle de insanlara sebebini tam anlamıyla açıklamak mümkün olmadığında.
Sayfa 119 - Timaş
Reklam
En iyisi hiç dikkat çekmemekti! Yapılanlar deli saçması olsa bile sessizce oturmaktı!
Sayfa 118 - Timaş
İddianame hakkında davalıya bile bilgi verilmiyordu...
Sayfa 114 - Timaş
Bu mahkemeye karşı koymanın bir yolu yok. Tek çare suçunuzu itiraf etmeniz.
Sayfa 107 - Timaş
...telaşa kapılmanın bir faydası yok. Ne senin telaşın bize bir fayda sağlıyor, ne de benim yapacağım telaş...
Sayfa 96
Reklam