2. Dünya savaşını anlatan kitapları okumayı hep sevdim. Hepsi beni gözyaşlarına boğsa da. Matilda’nın hikayesi öyle güzeldi ki o her zaman inançlı ve güçlü duruşu inanılmazdı, hayran olunası bir Kadın karakterdi. Kitap geçmiş ve şimdi ki zamanı harmanlayan çok güzel bir hikaye. Severek ve gözyaşları ile okudum.