manel

manel
@mine_ac
İşte sonum geldi. Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.
Reklam
Fakat Allah kahretsin insan ölmek istiyor albayım ölmek, bir yandan da ölümünün nasıl karşılanacağını görmek istiyor.
Bir kere doğduk, yaşayacağız.
Susmakta da konuşmak kadar tehlikeli oluyor artık.
Hayatin, başı ve sonu belliydi: hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım.
Reklam