manel

manel
@mine_ac
Zavallı ruh! İşlediğin günahlar ne kadar büyük ki gecenin bu saatinde dolaşıyorsun. Nereden gelip nereye gidiyorsun?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Acı insanları yakınlaştırırmış. Hangimiz mutluyuz da bu kadar uzak kaldık birbirimize?
Kumar, kadın ve içki: dördüncü sınıf tatlı hayat.
Belki de anlatmaya çalıştın birilerine. Kim bilir? Anlatamadın; belki o insanın yüzüne bakar bakmaz anlatmanın yararsızlığını gördün...
bize öğretilen her söze kandık "yasaktır" "memnudur" dendi, inandık hep "girilmez" levhasına aldandık.