manel

manel
@mine_ac
Sonra, beni yarı yolda bırakıp gidiyorlar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hislerinize mağlup oluyorsunuz üstadım.
Kendi sorunlarını çözmeyen bir kişinin, kusurlarının acısını başkalarına çektirmeye hakkı yoktur.
Anlam kadar insanın hayatını zehir eden bir kavram yoktur.İnsan,akıllı bir görünüşle,en saçma sözleri bırakabilir çevresindeki insanların yarattığı boşluğa.
ben gidiyorum müsaadenizle sizi sevmek için eve gidiyorum...