Unutamadığım bazı konular var
Onları unutuyorum
Unutmayacağım konular yok mu
Onları unuttuklarımın yanına alıyorum
Yani aklıma saklıyorum
Ben unutmamaya
Unutmak kadar inanıyorum
Siz buna inanıyor musunuz
Ben inanmıyorum
Şimdi soruyorum:
Ben unutuyor muyum,
Unutmuyor muyum?
Seni övüyorum,
Öğretileri gülünç kıldığın için
Ve eleştirdiğinden
Donacaklaşmaya yönelik inançları.
Seni, en çok seni özlüyorum
Ve öykünüyorum,
Öykülüyorum seni..
Seni yoruyorum, yorumluyorum.
Seni her gördüğümde,
Her karşıma çıkışında sen,
Her saklandığında, çocuksu..
Karşımda..
Senin her karşına durduğumda
Ben
Senin yanında
Seni düşünüyorum
Seni
Ben
Hiç unutmuyorum.