İnsanlar arasındaki engelleri kaldıralım,bütün oyunları birlikte oynayalım,birlikte seyredelim,kendimize isimler vermeyelim,yaptığımız işlerle varolalım,bunun dışında kalan bütün sahte unvanları,kurumları,insanın kendini üstün bir şey sanmasına yol açan düzenleri yok sayalım...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayır sizi de sevmemeliyim.Çünkü her zaman olduğu gibi hayal kırıklığı bekliyor beni.Gene gülünç olmaktan korkuyorum.(Sesini yükseltir.)İnsafsız insanlar! Hayat göz yaşına bakmıyor.Oysa insanların merhametine muhtacım ben.
Önceleri çok korkuyormuş oyun yazmaktan.Tanıdıklarını ele vermekten korkuyormuş.İlk yazdıklarını okumuştu bana; "Asıl sen kendini ele vermekten korkuyorsun." dedim ona.Çok telaşlandı.
Hayır efendim olmaz.Geçmişimle ilgimi keserken bunu,bir kenara atılacak oyunlar yazmak için yapmadım.Artık benim sesimi de dinlemeli insanlar!İster keman sesi olsun,ister oyun sesi;yeni bir ses getirmeliyim bu dünyaya!