...her aşkın sonunda, mutlaka evlenme gelmez ki. Hatta gelmemelidir de. Aşk, kendi başına güzel, çok güzel bir şeydir. Birtakım formalitelerle, onun etrafına kafes çevirmeye, el âleme ilan etmeye lüzum yok.
Aklıma düşüyor yüzün gülümser gibi ayrılışın
Artık sayılı zaman değil müebbet yalnızlığım
Aklıma düşüyor yüzün gülümser gibi ayrılışın
Artık sayılı zaman değil müebbet yalnızlığım