Sil gözyaşlarını...
Kimin için döküyorsun ki bu yaşları, sen güçlü olmalısın
belki çok büyük bir sıkıntı içerisindesindir ,olabilir
Belki dünyanın en yalnız insanı sensin, olabilir
Kimse seni anlamıyor kimse seni gerçekten dinlemiyor olabilir
Sen sana yetebilirsin
En güzel sevgiyi, kendine sen verebilirsin
En güzel dostluğu,kendinle kurabilirsin
Unutma! Koskocaman bu dünya gözlerinin içine sığıyor
Hanginiz daha büyük? Sen mi yoksa dünya mı?
Vazgeçme,yarınlar senin elinde
Nasıl görmek istiyorsan yarını onu var etmek için bu günden başla
Bak güzel insan, bir çıkış yolu mutlaka vardır
Bulamıyor, keşfedemiyor olabilirsin ama şimdilik
Mutlaka bir çıkış yolu olacak ve bulucaksın
Ararsan üstüne kafa yorarsan , bulursun
Problemlerle uğraşmaktansa , problemleri büyütmektense
Ona harcadığın enerjiyi, çözümünü bulmak için harca
Birisi sadece yaşadığın sıkıntıları dile getirip rahatlamanı sağlar
Diğeri en azından çözümünü sağlamış olur ve tekrarlanmasını engeller
Burası dünya abartma o kadar , dünden ders al bugünün sınavını ona göre ver
Bir okul gibi düşün üçe ayrılmış ders bütünü dün, bugün ve yarın
Dünden aldığın dersi ,bugün anlamalı ve yarını ona göre kurmalısın
Yoksa kısır döngü hep dünde kalır bugünün ve yarın yine dünün gibi olur
Uzun lafın kısası kendine iyi bak, kendini sev, kendine değer ver
Kendini ikiye ayır eğer düşersen, diğer yarın kaldırsın seni hemen
Unutma sen düşmek için kalkmadın
Bir şeyler senin moralini bozarsa diğer yanın hemen çekip alsın seni oradan
Sen kendinle barışmazsan, kendini dinlmezsen, kendini sevmezsen, kendini kontrol etmezsen ,kendini düzeltmezsen işte o zaman dünde kalmaya devam edersin...
Hadi güzel insan kalk!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!