Rümeysa

Rümeysa
@minik_sidelya
Hayatımda okuduğum en güzel kitap babamdır...
öğrenci
Trabzon
2004
6 okur puanı
Ekim 2021 tarihinde katıldı
ANLATAMIYORUM...
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Göz yaşlarıma, ellerinizle?Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce.Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum.
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz. Kesinlikle hayır! Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Acı çekmek bayılana kadar dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı; kalbi baştan aşağı sancılara boğan, İnsana sırrını kimselere anlattırmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi...
O çok güzel gülümsüyor ve ben yaşamak istiyorum Masallarda kimse ölmez değil mi? Değil mi Ferda?
Sayfa 45

Rümeysa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2021 4. kitabı
Mustafa Kutlu
8.2/10 · 56 okunma