mavi

mavi
@minikmavisayfa
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrı'nın istediği iyilik mi yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olabilmek mi? Kötülüğü seçen biri gerçekte iyiliğe zorlanan birinden daha mi geçerli Tanrı'nın gözünde? Zor sorular bunlar küçük 6655321.
"Başka birinin ruhundakileri izleyip anlamadığı için bedbaht olana pek sık rastlanmaz; fakat kendi ruhunu yakından takip etmeyenlerin bedbaht olması kaçınılmazdır."
Sayfa 15·Kitabı okudu
"...kendine saygı duyan biri değil, diğer insanların ruhlarında kendi mutluluğunu arayan birisin."
Sayfa 15·Kitabı okudu