Tek başına kalınca insan, kendine uzaktan bakıp acınacak haline gülümseyebiliyor. Arkasından hissizlik geliyor. Öfkeler, heyecanlar, telaşlar uzaklaşıyor. Bir insandan vazgeçmek, bir sevgiden vazgeçmek, bir şehirden vazgeçmek… Bunların hepsi cesaret ister. Bazıları için nefes almak kadar kolay, bazıları için nefes almak kadar zor. Unutmak bana göre değil, hafızam yankılarla dolu. Keşke tümünü silebilsem.