Ayşe

Ayşe
@minimalokurr
Arza hacet yok, halim sana ayandır. Dile gerek yok, sessizliğim sana beyandır. Söze lüzum yok, susuşum sana kelamdır. Kelama ihtiyaç yok, aşk sana figandir.
Tek başına kalınca insan, kendine uzaktan bakıp acınacak haline gülümseyebiliyor. Arkasından hissizlik geliyor. Öfkeler, heyecanlar, telaşlar uzaklaşıyor. Bir insandan vazgeçmek, bir sevgiden vazgeçmek, bir şehirden vazgeçmek… Bunların hepsi cesaret ister. Bazıları için nefes almak kadar kolay, bazıları için nefes almak kadar zor. Unutmak bana göre değil, hafızam yankılarla dolu. Keşke tümünü silebilsem.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen benim onyedi yaşımsın, Deli çağımsın. Sen benim ayakkabılarımın arkasına ilk basışımsın. İlk cigaram, ilk ıslığım, ilk kızgınlığım, ilk aldanışımsın. Sen benim ilk ütülü beyaz gömleğim İlk şiirim, ilk kavgam, yaşamı ilk fark edişimsin. Nazım Hikmet Ran
Şiir
Tek başına kalınca insan, kendine uzaktan bakıp acınacak haline gülümseyebiliyor. Arkasından hissizlik geliyor. Öfkeler, heyecanlar, telaşlar uzaklaşıyor. Bir insandan vazgeçmek, bir sevgiden vazgeçmek, bir şehirden vazgeçmek… Bunların hepsi cesaret ister. Bazıları için nefes almak kadar kolay, bazıları için nefes almak kadar zor. Unutmak bana göre değil, hafızam yankılarla dolu. Keşke tümünü silebilsem.
Zaman önüne kattığı her şeyi süpürür. Geriye iz kalır. Ömür dediğin şey ise bu arkada kalan hatıralardır.
Hayat nedir? İki seçim arasında gidip gelmektir aslında. Belki de birini seçerken diğerini kaybetmektir. Seçimlerimiz için pişmanlık duymaktır. Tek başına yol almaktır ya da. Belki yol arkadaşı bulmaktır bir süreliğine. Sonra tek başına yürümektir yine. Hayat nedir? Kederli anlarda deli divane gülmek midir? Yoksa gülerken ağlamak mıdır? Bütün bunlara şaşırmaktır aslında. Bazen tek başına kalmaktır akıntıya karşı. Umutsuzluğa düşmek, yalnızlaşmaktır. Bazen kalabalıklara meydan okumak, ölümü göze almaktır. Kayan bir yıldız kadar ışık saçabilmektir. Hayat nedir? Neden sorarız bu soruyu? Neden yoktur tek bir cevabı? Durmalı mıyız, gitmeli miyiz? Gidiyorsak varacağımız yer aynı yer midir? Geride kalanlar aynı kişiler midir? Bunun cevabını kim verebilir? Hayat kısa bir öyküdür. Uğruna büyük acılar çektiğimiz. Hepsi bu...