Bu kisacik omurden korkmayacagim, basimi egmeyecegim, dik durmanin bir yolunu bulacagim. Kapimi herseye kapatacagim, Alexander. Icimde yanlizca sen kalacaksin...
Umut nedir , neye benzer ? En dipte oldugunuz anda hayata tutunmanizi saglayacak bir ip midir yoksa en karanlik gecelerde bile kara aksini dusuren bir ay isigi mi ?