Isin zor kisminin bittigini sanmistik ama yanildik. Yasamak isin en zor kismi. Icin disina cikmis, altust olmusken nasil yasayacagini cozmekten daha zoru yok aslinda..
Bir defa kirilan artik kirilmistir, haklisin. Ama kendine ve hayata tutunmak icin mucadele ettigi kadar gucludur de. Dustugumuz yerde kirik mi kalacagiz, yoksa parcamizi birlestirip yeniden tam olmak , baska turlu bir tam olmak icin cabalayacakmiyiz, mesele o.. Anliyor musun ?
Insanin kendine soyledigi yalanlarin da bir miadi var. Kati olan hersey buharlasiyor, hayata tutunmak icin inanmaya mecbur kaldigimiz butun yalanlar , gunu gelince aciga cikiyor. Ve sonra biz ølmuyoruz. Daha køtu bir sey oluyor. Øgrendiklerimizle yasamaya devam ediyoruz...