Yağmur

Yağmur
@minoora
Dm'den bana şarkı önerebilirsiniz:) ngl.link/yagmur88829
"Ben ölürsem En çok sevdiğim şarkı çalınsın Bir şişe de benim için açılsın Anneme bir omuz bulun, ağlasın..."
Müzik
Reklam
​"Canımın içi bana pişman olup olmadığımı soruyorlar. Seni bana veren hayat için ne kadar pişman olabilirim, söylesene?"
"İyiyim ama mutlu değilim..."
Müzik
"Bak, dinledim seni, dokunmadım sana dokunmadım kalan rüyalara Zarar, ziyan döküldü ortaya Ölüm kadar rahatmış ayrılık...." Eliffişteee
Müzik
"Kimse yeni yara açamaz artık Çok canım yandı acımaz artık Bugün düşerse yarın kalkar Bu kız kendine acımaz artık..."
Müzik